اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال

شبکه تلویزیونی رئال مادرید عربی به نقل از سایت اسلامی "باکسبانجام" اندونزی خبر داد که مسوت اوزیل به هنگام تنها شدن با رونالدو برای او قرآن تلاوت می کند و ستاره پرتغالی رئال مادرید به دقت گوش می کند و این کار را دوست دارد.

این سایت اندونزیایی به نقل از اوزیل نوشت: وقتی که با رونالدو تنها می شوم برای او قرآن می خوانم و او از این کار من استقبال می کند. رونالدو همواره از من می خواهد که چگونگی خواندن قرآن را به او یاد دهم. الان او می تواند بعضی از حروف را از هم تشخیص دهد. او سوره "فاتحه" را بیشتر از دیگر سوره ها دوست دارد.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو با ارینا شایک مدل روسی زندگی می کند. شایعه شده است که نامزد او از خانواده مسلمان چچنی است.

جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 15:44 ::  نويسنده : hamid

قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد و تيم‌ها حريفان خود را شناختند.


به نقل از سايت يوفا، با پايان يافتن مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، قرعه کشي يک چهارم نهايي اين جام برگزار شد که در آن تيم‌ها حريفان خود را شناختند.

به گزارش فارس،تيم‌هاي بارسلونا (اسپانيا)، رئال مادريد (اسپانيا)، بايرن مونيخ (آلمان)، گالاتاسراي (ترکيه)، بروسيا دورتموند (آلمان)، مالاگا (اسپانيا)، يوونتوس (ايتاليا) و پاري سن ژرمن (فرانسه) در اين قرعه کشي حاضر بودند که بر اساس قرعه کشي به شکل زير روبه‌روي هم قرار خواهند گرفت:

مالاگا - بروسيا دورتموند

رئال مادريد - گالاتاسراي

پاري سن ژرمن - بارسلونا

بايرن مونيخ - يوونتوس
چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 21:32 ::  نويسنده : hamid
مورينيو فصل جاري ليگا را بسيار بد شروع كرد ولي با دو پيروزي متوالي برابر بارسلونا و حذف شياطين‌سرخ از ليگ قهرمانان اروپا نفس راحتي كشيد. با اين حال هنوز زمزمه‌هاي جدايي آقاي خاص از كهكشاني‌ها به گوش مي‌رسد. «رامون دلامورينا»، مجري برنامه ورزشي «ال‌لارگيرو» در راديو «كادناسر» اسپانيا فاش كرد كه مورينيو قراردادش را به صورت توافقي با رئال‌مادريد فسخ كرده است و فصل بعد هدايت اين تيم را برعهده نخواهد داشت. اين روزنامه‌نگار ورزشي گفت: «پرس با مورينيو براي فسخ قرارداد به توافق رسيده است. هر دو طرف دوست ندارند، به همكاري با يكديگر ادامه دهند. مورينيو در حال مذاكره با تيمي جديد است. پرس هم تلاش‌هاي خود را براي انتخاب جانشين مورينيو آغاز كرده است. كارلو آنچلوتي و آرسن ونگر بيشترين شانس را براي جانشيني مورينيو دارند.» پيش از اين اين هم روزنامه «الموندو دپورتيو» كه از روزنامه‌هاي نزديك به بارسلونا به شمار مي‌آيد، فاش كرد كه مورينيو 70 روز ديگر از رئال جدا خواهد شد. اين روزنامه اسپانيايي پس از پيروزي دو بر يك رئال برابر سلتاويگو نوشت: «مورينيو با پرس براي فسخ قرارداد به توافق رسيده است. سرمربي پرتغالي رئال‌مادريد برنامه‌هاي خود را براي فصل آينده ارائه نداده و همين مساله جدايي او را مسجل كرده است.»

چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 21:31 ::  نويسنده : hamid

 

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 اسفند 1391 ساعت 18:06

آبراموويچ براي مورينيو ساعت 400 هزار يورويي خريد

 

مهر: رومن آبراموويچ با اهداي ساعتي 400 هزار يورويي به ژوزه مورينيو شايعه بازگشت اين مربي پرتغالي به استمفوردبريج را قوت بخشيد.
 
اين روزها شايعه بازگشت ژوزه مورينيو به ليگ برتر تيتر اصلي روزنامه هاي انگليسي است و اين مربي پرتغالي هم بارها اعلام کرده مقصد بعدي او مربيگري در انگليس است. بازگشت به چلسي و جانشيني سرالکس فرگوسن در منچستريونايتد مقصدهاي احتمالي مورينيو در انگليس هستند اما به نظر مي رسد چلسي نخستين گام را براي بازگرداندن آقاي خاص به استمفوردبريج برداشته است.
 
به گفته برنامه تلويزيوني اسپانيايي پونتو پلوتا، رومن آبراموويچ مالک باشگاه چلسي اخيرا ساعتي با ارزش تقريبي 400 هزار يورو به مورينيو اهدا کرده است. اين برنامه تلويزيوني همچنين اعلام کرد بازيکنان با سابقه چلسي از مذاکره باشگاه با مورينيو آگاه هستند و تقريبا اطمينان دارند مورينيو در پايان فصل جاي رافا بنيتس سرمربي موقت اين تيم را خواهد گرفت.
 
مورينيو گزينه محبوب هواداران چلسي است که اين روزها به شدت از حضور رافا بنيتس روي نيمکت تيمشان ناراضي هستند. مورينيو در دوران حضور خود در چلسي 6 عنوان قهرماني با آبي ها کسب کرد.

 

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : hamid

تاريخ ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي کشتي آزاد ايران و آمريکا مشخص شد.

بعد از دعوت مسئولان فدراسيون کشتي آمريکا از تيم ملي کشتي آزاد کشورمان به منظور انجام ديداري نمادين به ميزباني اين کشور و موافقت شوراي برون‌مرزي وزارت ورزش و جوانان، قرار شد تيمي متشکل از 18 تا 19 نفر که 5 تا 6 نفر آنها مربي هستند به آمريکا اعزام شوند.

به گزارش فارس، اين ديدار نمادين که به صورت تيم ‌به تيم انجام مي‌شود قرار است 26 ارديبهشت ماه سال آينده در ميدان تايمز نيويورک و در محوطه‌اي باز برگزار شود. پيش از اين آمريکايي‌ها در 2 سال گذشته از تيم روسيه براي حضور در اين مسابقه دوستانه دعوت کرده بودند.

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 18:47 ::  نويسنده : hamid

به نقل از توتو اسپورت، جنارو گتوزو 35 ساله که پس از ترک ميلان در تابستان گذشته راهي سيون سوييس شده بود، در پايان فصل به 18 سال حضور خود در دنياي فوتبال پايان خواهد داد.

گتوزو که از ماه پيش به عنوان بازيکن - مربي در اين تيم سوييسي مشغول به فعاليت است قصد دارد در پايان فصل به شکلي جدي وارد دنياي مربي گري شود.

«تا پايان فصل هنوز چند ديداري باقي مانده است ولي بدون شک پس از آن کفش‌هايم را مي‌آويزم و وارد دنياي ديگري مي‌شوم. بايد بگويم دوست دارم به عنوان يک مربي دوران موفق و خيلي خوبي را داشته باشم. پيش از اين مرا با آنتونيو کونته مقايسه کرده‌اند که اين موضوع موجب افتخار من شده است. مي‌خواهم تمامي موفقيت‌هاي او در دوران مربي گري را تکرار کنم.»

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 18:37 ::  نويسنده : hamid
کريستيانو رونالدو ستاره تيم فوتبال رئال مادريد موافقت کرده تا به عنوان سفير حفاظت از محيط زيست و جنگل‌هاي مانگرو به اندونزي برود.

وجود اين مانگروها باعث شد که در سال 2004 و در اثر سونامي‌ وحشتناکي که دراين مناطق رخ داد، قدرت امواج سهمگين گرفته شود و بسياري از انسان‌ها جان سالم به در بردند.


سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : hamid

به نقل از گازتا دلو اسپورت، اينترميلان در هفته‌هاي اخير به هيچ وجه نتيجه‌هاي خوبي نگرفته است. آنها در 2 ديدار اخير خود باخته‌اند. شکست 3 بر صفر برابر تاتنهام در ليگ اروپا و شکست خانگي يک بر صفر برابر بولونيا در سري A چيزي نيست که بتواند هواداران نرآتزوري را راضي نگه دارد.

ماسيمو موراتي در مورد شرايط کنوني باشگاه گفت: هنوز هم ايمانم به آندرا استراماچوني را از دست نداده‌ام. بارها در رسانه‌ها شنيده‌ام که موراتي در اين خصوص تصميم نهايي را خواهد گرفت. مارکو برانکا نيز در آخرين گفت‌وگوي خود اعلام کرده بود همه چيز به نظر من بستگي دارد. درست است. بايد بگويم هنوز هم به سرمربي تيم اطمينان دارم.

وي افزود: هر روز در مورد اينکه تيم در اين فصل چه نتيجه‌هايي مي‌گيرد فکر مي‌کنيم. در جلسه‌هاي مختلف در اين خصوص حرف مي‌زنيم. از نتيجه‌هايي که تيم در کل رقابت‌ها گرفته راضي هستم و مي‌خواهم به پاي مربي جواني که انتخاب کرده‌ام بايستم حتي اگر در برخي برهه‌هاي زماني نتيجه‌هاي دلخواه من بدست نيايد.

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 9:35 ::  نويسنده : hamid

مسیحا سام نژاد - در ورزشگاه ماراکانا نماد تولد دوباره فوتبال برزیل و معبد ورزش گذشته و آینده این کشور و ورزشگاه فینال جام جهانی 2014 و المپیک 2016 برزیل اوضاعی عجیب به چشم می‌خورد.

کارگران درحال کار دراین مجموعه می‌گویند که این ورزشگاه یک استخر شنا نیست و یک زمین فوتبال است، اما درحال حاضر آب گرفتگی ماراکانا سبب شده که این محل هیچ شباهتی به یک ورزشگاه فوتبال نداشته باشد. شاهکار فوتبال برزیل ازبرنامه تعیین شده فیفا عقب تر حرکت می‌کند. بلاتر رئیس فیفا بارها نسبت به این موضوع ابراز شکایت کرده است. چهار روز پیش یک باران سیل آسا از راه رسید و این ورزشگاه دچار آب گرفتگی شد. اگرچه مسوولان گفتند که فقط یک روز در ماراکانا مشکل بوجود آمد.
با این حال دو روز بعد از بارانهای شدید هم از این ورزشگاه آب بیرون می‌رفت و این وضعیت در نزدیکی در ورودی آن به خوبی مشخص بود. مارکوس کریستیانو ناظراصلی کارگران در ماراکانا مدعی شده که مراحل استخراج آب از زمین شروع شده است.
در ماراکانا که 62 سال قدمت دارد، به زودی قراراست بازیهای فوتبال برگزار شوند. هشدار جدید برای روز 27 آوریل تعیین شده که البته آخرین تاریخ مفید برای انجام کنترلهای نهایی به منظور آماده کردن این ورزشگاه تا روز دوم ژوئن که بازی دوستانه برزیل و انگلیس انجام می‌شود، خواهد بود. سپس جام کنفدراسیونها از راه می‌رسد و ایتالیا و مکزیک دراین ورزشگاه رودرروی هم قرار خواهند گرفت.
یعنی تا سه ماه دیگر ماراکانا باید آماده آماده باشد، اما با نگاهی به این دریاچه مصنوعی درحال حاضر چنین چیزی غیرممکن به نظر می‌رسد. باران سیل آسای اخیر یکی از بارانهای موسمی آخر تابستان برزیل بود. در داخل ورزشگاه درحال نصب صندلی‌ها هستند، اما در بیرون از ورزشگاه هیچ کاری تمام نشده و ظاهراً همه چیز تازه شروع شده است. کارگران روی سقف مشغول کار هستند و برخی دیگر در بخشهای ورودی فعالیت می‌کنند و دیگران در خیابانهای اطراف و مجاور به کار گرفته شده‌اند تا درصورت ریزش بارانهای دوباره، اتفاقی که این بار افتاده تکرار نشود. برای اینکه وقت بیشتری از دست نرود، هرگونه بازدید گردشگرها از این مکان ممنوع اعلام شده است و تا اطلاع ثانوی از این برنامه‌ها خبری نخواهد بود، اما می‌توان در بین خرابه‌ها و کارگران زیرنظر پلیس‌هایی که روی صندلی‌های باغچه نشسته اند، قدم زد. کارگران حاضر دراین پروژه خیلی زیاد هستند و نشریه اوگلوبو نوشته که 6500 نفر در سه شیفت روزانه در ماراکانا و حتی روزهای تعطیل مشغول کار هستند.
این مبارزه ای علیه زمان خواهد بود. حتی می‌گویند که صبحها کارگران برای کمک کردن به تحقق کامل این پروژه که رویای هر برزیلی است، صف می‌بندند تا یک قرارداد پنج روزه که کمترین مدت زمان قرارداد موجود است را با شرکتهای ساخت این پروژه منعقد کنند. دستمزد درنظرگرفته شده برای آنها که حداقل چیزی بیش از پانصد یورو است، نسبتاً خوب به نظر می‌رسد. چند روز پیش هزار کارگر دیگر استخدام شدند و با توجه به زمان اندک باقیمانده برای تکمیل این پروژه، تزریق چنین نیرویی برای اتمام کارها اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسید. برزیلی‌ها با خوشبینی مفرط می‌گویند که تا روز 27 آوریل همه چیز آماده و حاضر خواهد بود.
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 9:34 ::  نويسنده : hamid

سه‌شنبه در ادامه دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو ديدار برگزار مي‌شود که در حساس‌ترين بازي بارسلونا در حالي در نوکمپ از ميلان پذيرايي مي‌کند که در ديدار رفت با 2 گل تن به شکست داده و براي صعود از اين مرحله به بردي با 3 گل اختلاف نياز دارد.

بارسا در حالي به مصاف ميلان مي‌رود که تيتو ويلانووا، سرمربي بيمار خود را همچنان روي نيمکت نمي‌بيند. آبي‌اناري‌ها در نبود ويلانووا روزهاي خوبي را سپري نمي‌کنند. بازيکنان اين تيم با 3 شکست برابر رئال‌مادريد و ميلان به شدت فشار را احساس مي‌کنند. آنها براي شارژ روحي سرمربي بيمار خود و البته هوادارانشان چاره‌اي جز شکست ميلان و صعود به يک چهارم نهايي ندارند.

بارسلونا در هفته‌ بيست‌وهفتم ليگا با دو گل برابر تيم قعرنشين دپورتيوو لاکرونيا به پيروزي رسيد تا با روحيه خوبي پاي به بازي برابر روسونري بگذارد. در اين ديدار جوردي رورا که در غياب ويلانووا سکان هدايت آبي‌اناري‌ها را بر عهده دارد، از ابتدا از آندرس اينيستا، ژاوي هرناندس و ليونل مسي استفاده نکرد. ستاره آرژانتيني بارسلونا در دقيقه 62 به بازي رفت که همين دقايق هم کافي بود تا يکي از گل‌هاي تيمش را به ثمر برساند.

بارسلونا براي ديدار با ميلان تمام بازيکنان خود را در اختيار دارد. تنها نگراني اين تيم ژاوي هرناندس است که حضور او در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. البته از اسپانيا خبر مي‌رسد که ژاوي براي ديدار حساس با ميلان آماده شده است و مي‌تواند تيمش را همراهي کند. ژاوي اميد زيادي براي پيروزي تيمش در اين ديدار دارد. او معتقد است که بارسلونا براي پيروزي برابر شاگردان آلگري بايد در 15 – 20 دقيقه اول به گل برسد: "اميد زيادي به اين ديدار دارم. مي‌توانيم شکست تلخ ديدار رفت را جبران و به دور بعد صعود کنيم. شب بزرگي در انتظار نوکمپ است. تماشاگران با شور و هيجان وصف‌ناپذير آماده حمايت از تيم محبوب خود هستند. واکنش هواداران پس از شکست‌هاي اخير خوب بود. اميدواريم که بتوانيم با پيروزي برابر ميلان جواب محبت‌هاي آنها را بدهيم. تلاش مي‌کنيم تا در 15 – 20 دقيقه اول به گل برسيم. 90 دقيقه حساس و پرشور در انتظار ماست. شايد بازي هم به 120 دقيقه بکشد. چيزي مشخص نيست. در هر حال آماده‌ايم تا ميلان را از پيش‌رو برداريم. نبايد به بازيکنان ميلان فضا داد."

پيکه، مدافع آبي‌اناري‌ها که در بازي رفت در سن‌سيرو نمايش ضعيفي داشت، به پيروزي تيمش در نوکمپ اميدوار است: "ميلان تيمي خوب با تاريخي درخشان است. بازيکنان اين تيم با روحيه جنگندگي بالايي بازي مي‌کنند. به خوبي مي‌دانيم که بازي سختي را پيش‌رو داريم. ميلان با دو گل پيش افتاده و ما چاره‌اي جز جبران نداريم. تا رسيدن به 3 گل حمله خواهيم کرد. مي‌خواهيم برابر ميلان به پيروزي برسيم و آن را تقديم تيتو ويلانووا کنيم. نبود ويلانووا را به شدت احساس مي‌کنيم . او را بسيار دوست داريم. بدون او در شرايط سختي قرار داريم. اما مهم سلامت اوست. نمي‌خواهيم روي تيتو فشار بياوريم. اميدواريم هر چه زودتر بهتر شود و به نيمکت تيم برگردد."

رورا، سرمربي اين روزهاي بارسلونا هم اين‌گونه درباره بازي برگشت سخن گفت: "اگر جاي ميلان بودم، احساس راحتي و آرامش نمي‌کردم. احتمال هر اتفاقي در نوکمپ وجود دارد. همه بازيکنان بارسلونا سرشار از شور و هيجان هستند و با انگيزه بسيار بالايي برابر بارسلونا حاضر خواهند شد. اين هفته‌ تمرين خوبي را پشت سر گذاشته و آماده ديدار با ميلان هستيم. اميدوارم که در درجه اول دروازه‌ خود را بسته نگه داريم تا بتوانيم با خيال راحت حمله کنيم."

از طرف ديگر ميلان در شرايط کاملا خوبي به سر مي‌برد و حتي در صورت باخت در نوکمپ کمتر کسي آلگري و شاگردانش را سرزنش خواهد کرد. ميلان در فصل نقل و انتقالات تابستاني زلاتان ابراهيموويچ و تياگو سيلوا، دو ستاره اصلي خود را از دست داد و نتوانست جايگزين‌هاي خوبي براي آنها پيدا کند. قرمز و مشکي‌پوشان شروع بسيار بدي در آغاز رقابت‌هاي سري A داشتند. با اين حال سران ميلان اعتماد خود را به آلگري از دست نداده و او را حفظ کردند.

سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 9:25 ::  نويسنده : hamid
مهاجم رئال مادرید در مورد دیدار منچستریونایتد و رئال مادرید اعتراف جالبی کرده است.
اعتراف جالب توجه کریس رونالدو
به گزارش افکارنیوز، هفته گذشته رئال مادرید در دیدار خود برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه ۲ بر یک با پیروزی پشت سر گذاشت تا در مجموع ۳ بر ۲ راهی مرحله بعد شود.

در آن دیدار کریستیانو رونالدو پس از ۴ سال برابر تیم پیشین خود قرار گرفت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. او گل برتری تیمش را وارد دروازه یونایتدها کرد و از شادی پس از گل نیز امتناع کرد.

رونالدو در خصوص آن بازی گفت: باید اعتراف کنم که برای نخستین بار در دوران فوتبالم تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتم. هواداران یونایتد با ابراز احساسات خود مرا شکست دادند. نتوانستم برابر یونایتد رونالدوی همیشگی باشم. به هیچ وجه احساس خوبی نداشتم. نمی توانستم به تیم پیشینم گل بزنم ولی فوتبال همین است. برای آنها ناراحتم ولی کاری که باید به عنوان بازیکن رئال انجام می دادم را به خوبی به پایان برسانم
سه شنبه 22 اسفند 1386برچسب:, :: 9:15 ::  نويسنده : hamid

سایت گل: بعد از انتخاب دیوید بکام به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست دنیا، جالب است نگاهی داشته باشیم به نکات جذاب این فهرست.

نکاتی مثل، کدام باشگاه بیشتری بازیکن را در این فهرست دارد؟ در جمع ثروتمندترین بازیکنان، کدام از همه موفق تر بوده؟ یا با مجموع پول این بازیکنان، چه می توان خرید؟

این اینفوگرافی جذاب را در زیر مشاهده کنید (با توجه به اینکه این اینفوگرافی توسط بخش بین الملل سایت گل تهیه شده، به زبان انگلیسی است)



دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : hamid

این‌بار مسی با گلزنی در 17 مسابقه متوالی لالیگا رکوردی دیگر بر جای گذاشت. مسی که در بازی با لاکرونیا یکی از دو گل آبی و اناری‌ها را به ثمر رساند، موفق شد که رکوردی جهانی که از سال 1930در باشگاه بارسلونا جا‌به‌جا نشده بود را شکست. بازیکن 25‌ساله آبی و اناری‌ها چهلمین گلش را در این فصل برای بارسا در لالیگا به ثمر رساند و با این گل توانست در 17مسابقه پشت‌سر‌‌هم برای تیم محبوبش گل به ثمر برساند. بعد از این دیدار باشگاه بارسلونا در سایت رسمی خود اعلام کرد که مسی رکورد «پل تئودورپترک» که در فصل 38-1937در 16مسابقه پیاپی در دسته یک لهستان گلزنی کرده بود را شکسته است. در این بیانیه آمده است:«بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا رکوردی جدید در تاریخ فوتبال جهان از خود به جای گذاشت که تا پیش از این بی‌سابقه بوده است.» مسی در حال حاضر با به ثمر رساندن 52 گل در تمام مسابقاتی که این فصل برای بارسلونا انجام داده به دنبال بهبود رکوردهای فصل قبل خود است. او سال قبل دو رکورد مهم را شکست و بیشترین گل در یک فصل فوتبال و در یک سال را به نام خود ثبت کرد. مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید. او در سال ۲۰۱۲ توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود، البته این رکورد را فیفا ثبت نکرد. اینها تنها رکورد‌شکنی‌های مسی برای باشگاه کاتالان‌ها نبوده است. وقتی لیونل نخستین گل خود را برای باشگاه در برابر آلباسته در تاریخ یکم می ۲۰۰۵ به‌ثمر رساند، تنها ۱۷ سال و 10ماه و هفت روز سن داشت و همین هم باعث شد که جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسلونا در لالیگا شود، البته تا زمانی که کرکیچ با گل زدن روی پاس گل مسی در سال ۲۰۰۷ این رکورد را بشکند. مسی فصل قبل 50 گل در لالیگا به ثمر رساند و این شانس را دارد که این فصل از این مرز عبور کند.

دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : hamid

به گزارش شبکه اطلاع رساني دانا، در يک بازي از هفته بيست و هفتم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال سلتاويگو ميزبان رئال مادريد بود که اين بازي در پايان با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد خاتمه يافت.

به گزارش فارس، در اين بازي کريستيانو رونالدو در دقيقه 61 رئال مادريد را يک بر صفر پيش انداخت اما 2 دقيقه بعد آسپاس بازي را به تساوي کشاند اما اين پايان کار نبود و روي حرکتي از کاکا دروازه‌بان سلتا مرتکب خطاي پنالتي شد که در دقيقه 72 رونالدو اين پنالتي را به گل دوم رئال تبديل کرد.

رئال ماديد پس از پايان اين بازي با 58 امتياز موقتا به رده دوم جدول رده بندي لاليگا صعود کرد و سلتاويگو نيز 23 امتيازي باقي ماند.

شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : hamid
شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : hamid

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 972
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1